Zvizzessyrra

God morgon sötnosar!

Har ganska nyligen vaknat. Hade typ värsta sjuka drömmen HAHA! Men ska nog inte gå in på den här..
Aja, tänkte skriva ett snabbt inlägg här om hur namnet på bloggen kom till..
Kan ju såklart börja med att Zvizze är min brorsa, han heter egentligen Erik men ingen vet vem det är. Men.. märkligt nog vet alla vem Zvizze är.. Förut spelade han mycket wow så alla kände honom genom det.. Slut på wow-spelandet för båda han och mej :P
Men nu då, varje gång jag kanske är ute någonstans så kommer det fram människor till mej och säger..

- Men.. är det inte du som är Zvizzes syrra?

I början tänkte jag att de va ett sammanträffande men ICKE! Det händer nu med jämna mellanrum.. Så det är därifrån namnet kommer.. Jag skulle lika gärna kunna skita i att presentera mej för jag kommer alltid vara Zvizzes lillasyster xD

Annars får jag börja klura ut någon namn som påminner om Zvizze..

Zvizza
Zvizzie
Zvizzifin
Zvizzefine

Haha, vad vet jag..

Xoxo -' Josefin '-


Jag och brorsan
eller
Zvizze och Zvizzie?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0