Solning ute och inne

Idag är min dag bättre än igår :P Haha, lät stört xD Aja, kan börja med att skriva att de är super kuligt att jag har massa läsare redan fast jag bara haft bloggen nåhon dag. Vad det är jag skriver som man vill läsa vet jag inte men men.. Jätte kul iaf! WOHOO!

Solen har vart framme idag så låg utanför komunhuset och solade med Anna, Jenny och Maria.. Passade på att käka en glass oxå, OPS! hihi.. Sen blev de skolan en sväng vid typ 13 :P Hem igen och drog iväg med Malin för att sola solarium. De va första gången för mej så ja va rejält nervös :P haha Men faan va skönt de va. Känner mej så fräsch nu, är annars jääte blek, så jag ser sjuk ut.. Men fick as mycket färg idag fast jag bara solade 13 min :P
Ska hinna sola en gång till innan studentklänningen åker på ;)

Bio sen med Jenny, Sex and the city 2 som jag tjatat om i överett år.. Synd att den inte va lika bra som jag hoppats på, men den funkade.. Den hamnar nog i min filmhylla om bara innehåller tjejfilmer :P den kan stå där och samla damm tillsammans med SATC boxen ;)

Ingen kamera med idag, så ni får nöja er med en tråkig text så hänger den på imon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0