Last day

Sov hemma hos Anna inatt, riktigt mys :P Pluggade och försökte vara smarta ;) fast hade ju mina smart-glasögon hemma så jag såg ju inte något HAHA!
Åkte ner mot Rättvik sen och lunchade med Jenny på fricks. Tacotallrik! :D
Blev bara att dra runt på "stan" och sen hem..

Idag känner jag mej faktist på väg mot känslan att vara lycklig. I alla fall på det sättet att det är absolut sista dagen jag behöver plugga.. Hörde jag någon säga UNDERBART?!?! Så ska no rita min drömlokal, skriva en sak i samhäll och plugga till provet i småföretagande B. Fuck debet och kredit säger jag bara ;P

Om jag har tur kanske jag kan ta mej ut mpå en promenad senare. Om ingen är så snäll och vill röva bort mej så får jag fråga lilla Sessan om hon kan göra de..
Här kommer några bilder från hur otroligt duktig jag är på att plugga..

Xoxo -' Josefin '-






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0