Bekymmer

Alltså, förutom att jag bekymrar mig rätt mycket för skolan och att jag är sjuk TO MUCH.. Så har jag ännu ett bekymmer, kanske inte lika allvarligt med det har börjat störa mej nu..
Jag glömmer saker! Jag måste ha blivit senil!?!
FOR REAL alltså.. Haha, speciellt när det gäller vart nycklarna eller mobilen är..
Tur att jag kan ringa efter mobilen i alla fall, fast då blev de ju värre att den nästan alltid är på ljudlöst FAIL! Jag satt här i sänger igår med mobilen i knät och kollar på One Tree Hill.
En sekund senare har jag glömt om jag hade den i sängen eller vart jag la den?!
Så jag lyfte på alla mina 120 kuddar och 300 täcken puts väck.. (som tur är va ljudet på) så de va bara att ringa och vart ligger denen nästa ? Joo då, under täcket där jag letade..
Samma sak tappade jag nycklarna 4 gånger på samma dag,
Ena studen var de på en hylla i Eriks rum andra gånger på hyllan över sängen..
Så om jag sammanfattar detta snurriga inlägg med mina
briljanta engelska uttryck så jag jag blivit både senil och blind.

Natti natti! Nu ska jag bara hitta skruven som måste lossnat
från mitt huvud så allt kan återgå till det normala! xD

Xoxo -' Josefin '-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0