-' 1 JUNI 2010 '-

Tjolahoppsan!

Tillbaka för lite bloggning :D Kan börja berätta om min helg som skulle vara "nykter", lyckades jag?? NEJ!! Haha, armynight som ni sett bilder ifrån, sen skulle jag och Anna ha myskväll med melodifestivalen. Tror ni inte Emma ber oss komma över och partaja då eller. Fan va kul de va asså.. Träffade lite nytt kul folk, fylle fotboll och klåda i massor xD haha!

Bakis dagen därpå, Anna väckte mej xD Sen kolla dansshow. GRYM!

Shopping igår med Jenny, skulle vara sällskap men OJ så vart man 1000 kr fattigare xD haha! Ska försöka ta bilder på det jag shoppade :)

Idag vart de Falun med Anna Mört xD haha! Köpte även ett par snygga skor som oxå lär hamna på bloggen inom en snar framtid xD
Hemm nu iaf, lite smått lessen och besviken.. Fast mitt i allt super glad.. Har fått en födelsedagspresent i förskott av brorsan, fick en egen dator :D:D hur snällt är inte de egentligen?!?! :D Att ha en så gó bror så ska jag bara vara glad för att kallas Zvizzes syrra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0