Nystart

När man precis har avslutat ett jobbigt och svårt kapitel i sitt liv så vill man oftast bara starta om allt på nytt. Jag har precis kommit över den första och kanske den jobbgaste fasen. Så nu är det dax att gå vidare.
Just nu är jag ute efter en lägenhet eller något liknande. Finns så mycket i mitt rum som jag bara vill försvinna ifrån som drar upp massa jobbiga minnen.. Att ta fram fel klädesplagg i garderoben kan till och med göra för ont..
Det som hindrar mej just nu från att hitta mitt egna ställe är at jag inte vet hur hösten kommer att se ut med jobb och liknande.. Måste se till så jag har ekonomi att klara av det. När jobb är klart så ska jag flytta. Stanna kvar i rättvik bland familj och vänner men glömma allt jobbigt som finns..

Jag längtar efter den dagen när allt är helt glömmt och jkag kan göra precis vad jag vill och när jag vill utan att det ska svida på något sätt. Vilken dröm!

Ett extra stort tack till alla mina underbara vänner som alltid finns här för mej. Utan er hade allt vart skit verkligen! NI ÄR UNDERBARA! <3


Jag och underbara Johanna under Big Lake Run

(bilden har inget med texten att göra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0