Min största rädsla..

Tänkte skriva ett litet inlägg här nu om en av mina största rädslor.. Började när jag va liten och det sitter i fortf. Jag och Anna har vart kompisar sen vi träffades på skötbordet på bb. Vi gjorde allting tillsammans och håller kontakten fortf idag.. Vi brukade ofta kolla på film tillsammans, speciellt mumindalen.. Men de fanns ett problem och de va Morran i filmen.. Satan va hon är läskig! Jag och Anna var alltid skit rädd för henne men ändå slog i igång filmen och gömde oss bakom soffan bara för att tjuvkika lite på henne..

Jag trodde dock rädslan hade gått över då jag inte sett filmen på typ 15 år.. Men igår när jag va på jobbat slog jag igång filmen igen och när jag hörde Morran så rös jag i hela kroppen.Jag kände mej som det lilla barnet som bara ville gömma sig bakom soffan igen.. Men jag tvingade mej kvar i soffan den här gången men satt helt spänd..
Vägen hem kändes längre än någonsin men som tur mötte jag brorsan, men nog tror jag Morran stog i ett hörn och kikade på mej ändå :S




Spola fram till 6 min ungefär, det är en av de värsta scenerna :S


Kommentarer
Postat av: Anna ^^

haha xD vi får kolla på det igen och gömma oss bakom soffan!! xD

2010-07-11 @ 21:53:22
URL: http://flowwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0