Beauty before age..

Tjohoo bloggis-läsare! (:

Har inte haft så mycket tid över till uppdatering, för jag har jobbat för de mesta..
Jobbat tre dagar i sträck nu på fricks och de fortsätter xD
Måste bara tala om den goaste kommentaren jag fick idag.. De va utav en gammal gubbe som gick omkring med käpp och knappt såg någonting. Så jag kom med diskvagnen och han flyttade på sig och sa "beauty before age".. Det värmde hela kroppen på mej, så otroligt fint sagt asså :)

Kunderna gör verkligen mina dagar underbara, antingen säger de nägot snällt och trevligt eller något otroligt roligt xD Jag bara älskar jobbet, fast de finns ju såklart något mer som gör dagarna guld värda.. Och det är ju mina underbara kollegor :D hihi^^
Utan alla dom goa skulle de vara pest asså.. De är bäst helt klart! Varenda en :D hihi^^

Puss o knull mina hjärtegull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0