1 Juli 2010

Ny dag med nya möjligheter va?? hihi! Joo visst, kan hoppas iaf :P
Dagen började med att jag iaf har cyklat 1,5 mil, älskar uppförsbackar xD känns som att de va uppförsbackar hela vägen.. Min rumpa har redan ont och de är inte kul =/ hur gör man för att stretcha rumpan då? Jag får väl dar igång skaka rumpa och försöka skaka bort träningsvärken helt enkelt.. Finns de något bord i närheten så lär de inte vara några problem..

Dagen fortsätter med att jag ska ner till jobbet och få schemat för sommaren och tar mej en kopp kaffe medans jag ändå är igång ;)
Sen ikväll bär det av till mitt andra jobb i två timmar..

Idag höjer vi volymen ännu mera med..

Dj Isaac - Bitches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0