Sömngång

Nätterna är fan inte alltid lätta för mej.. Går i sömnen nästan varje natt och pratar varje xD haha^^
Denna natten va lite kul då jag kom på mej själv med att gå i sömnen..
Drömde att min mobil hade gått sönder så jag skulle laga den.. Så jag drog mej upp ur sängen och skulle ge mej iväg.. Problemet var bara då att jag råkade gå in i min garderob istället för till expert..
Så jag vaknade av att jag stog i garderoben med mobilen i handen! haha^^
Skulle vara roligt att filma mej en hel natt och se vad jag gör och vad jag säger!

Aja, får hoppas denna natten blir bättre! Är lite förkyld och på gränsen till feber så yrar lite väl mycket på nätterna kanske xD


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!

Jag heter Matilda och arbetar på ett stort TV-produktionsbolag. Jag arbetar just nu med en dokumentärserie och jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig då jag blev intresserad av att höra mer efter att ha läst detta blogginlägg. Kontakta gärna mig så berättar jag mer om det projekt jag arbetar med.

Mvh,

Matilda

[email protected]

2011-11-24 @ 13:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0